Weekendurile reci ne țin în continuare în minunata sală de clasă de la Liceul Coșbuc. Noi ne bucurăm de timpul petrecut alături de beneficiarii adolescenți, ei își completează cunoștințele și lucrează de zor, umăr la umăr, pentru scurt-metrajul care va încununa finalul proiectului.
Am avut cursuri de regie și actorie. De asemenea, de scenaristică:
29 ianuarie.
A. Personajele și relațiile dintre ele.
1. Contextul adecvat poveștii
2. Poziționarea personajelor în cadrul contextului
Aplicație practică: Exercițiul: Statuile
B. Conducerea conflictului
1. Replica de început
2. Contra-replicile celorlalte personaje
Aplicație practică
Exercițiul: improvizație într-o notă dată.
5 februarie.
Functia diegetica si non-diegetica a muzicii de film.
Imaginarea unui scenariu pornind de la muzica de film.
Atelierul de includere a atins subiecte provocatoare și importante pentru noi toți – stereotipuri, prejudecăți, discriminare. Am explorat situații în care suntem judecați de ceilalți și momente în care noi judecăm. Am analizat motivele pentru care asociem oamenii cu diverse stereotipuri; în acest mod, am deschis conversația despre ce putem face pentru a ne informa mai mult despre lucrurile pe care le cunoaștem doar la suprafață. Următoarele ateliere vizează continuarea acestei conversații, pentru ca adolescenții să poată explora și înțelege subiectele pe care le vor aborda în documentarele ce vor fi create chiar de ei.